Wednesday, April 11, 2007

Programul

Din (ne)fericire, programul sectiunii noastre a suferit cateva mici modificari. In cele ce urmeaza puteti citi programul cu modificarile aferente:

Program StudentFest – sectiunea de literatura (17-23 aprilie 2007)

Marti, 17 aprilie
Ora 19 – seara de lectura deschisa publicului
- Cafeneaua Papillon

Miercuri, 18 aprilie
Ora 10 – Intalnire participanti
Workshop coordonat de Alex Potcoava si Daniel Vighi
- Piata Unirii
Ora 16 – lectura cenaclul Pavel Dan
Invitat special: Olga Stefan
- Casa de cultura a studentilor
Ora 18 – Seara cu tematica turceasca: City of Man’s Desire: A Novel of Constantinopol
- Libraria Joc secund

Joi, 19 aprilie
Ora 16 – Intalnire Al. Musina si cenaclul Pavel Dan: “Poezia lucrurilor de care ne pasa
- Casa de cultura a Studentilor
Ora 18 – Lansare de carte si seara de lectura Vasile Ernu: Nascut in URSS
- Libraria Joc Secund
Ora 20 – seara de lectura deschisa publicului

- cafeneaua Papillon

Vineri, 20 aprilie
Ora 15 - dezbatere coordonata de Tudorel Urian: Literatura, blog-uri, e-mail
- libraria Joc secund
Ora 17 – conferinta Al. Musina – “The Ultimate Modern Toy. O aproximare a femeii”
- UVT
Ora 19 – Lectura de poezie Robert Serban si Claudiu Komartin
- UVT

Sambata, 21 aprilie
Ora 16 – Adriana Babeti si Cezar Paul-Badescu: Literatura ca material sintetic
- libraria Joc secund
Ora 18 – intalnire cu Alex Leo Serban
- libraria Joc secund
Ora 19 – proiectii scurt metraje
- libraria Joc secund
Ora 20 – seara de lectura deschisa publicului
- cafeneaua Papillon

Duminca, 22 aprilie
Ora 16 – Intalnire Ariergarda: seara de lectura si film
- Muzeul de Arta
Ora 19 – seara de lectura Costel Babos
- libraria Joc secund

2 comments:

Unknown said...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

radiowhisper.com said...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!